February 06, 2004

Nescafe --- one thing leads to another

A couple of hours ago, I didn't have a blog yet.

I got the idea to make my own blog when I was viewing my friend Tonichi's blog. I wrote a comment on his blog. This is more or less what I wrote:

"Aking katoto,

Ang pagbabasa ng iyong mga isinulat at pagtingin sa mga larawang kinuha mo gamit ang iyong t610 ay parang pagtae pagkalipas ng pagiging constepated ng dalawang araw. Relieving at relaxing siya.

Napaalala nito sa akin na kasama ko ang Diyos habang umiinom ako ngayon ng Nescafe gamit ang aking Kermit the Frog mug.

Natatae ako kapag umiinom ako ng kape."

I thought of making my own blog shortly after writing him this.

I wonder if whoever thought of the slogan "Nescafe --- one thing leads to another" had this in mind when he/she came up with this slogan.